Česnakiniai traškūs brokoliai su kmynais ir aitriosiomis paprikomis

Vaikai, bėkit i parduotuvę brokolių! Indiška virtuvė nesiliauja manęs stebinusi gebėjimu pasiūlyti aromatingomis, traškiomis ir kvapniomis daržovėmis. Nors aš pati amžinai "nusuku" aštriuosius prieskonius, bet visa kita - man idealiai tinka. Taigi dar vienas hitas - čenakiniai brokoliai su kmynais ir aitriosiomis paprikomis.

Reikės:

  • šviežio brokolio išskaidyto žiedynėliais
  • 4 smulkiai kapotos česnako skiltelės
  • 1 a.š kmynų sėklų (originaliai - kuminų)
  • 0,5 a.š malų kmynų (kuminų)
  • 1 s.š avinžirnių miltų (aš nenaudojau, nes kai pamačiau kiek tas gėris kainuoja, mano užsidegimas eksperimentuoti čia pat pasibaigė:)
  • 0,5 a.š garam masalos
  • 0,5 a.š maltos kalendros
  • aitriosios paprikos pjaustytos žiedynėliais (aš naudojau džiovintą, jogurte mirkytą)
  • alyvuogių aliejaus
  • druskos, citrinos sulčių (pasirinktinai)
  • 2 s.š vandens
  1. Įkaitintame aliejuje apkepti čenaką ir kmynus (jei naudojam, tai ir džiovintą aitrų pipirą) apie 1min, atsargiai, kad nesudegintume. Taip aliejus prisigeria nuostabaus aromato. Tada suverčiame brokolių žiedynėlius, aitriąsias paprikas ir nuolat maišydami ant didelės ugnies pakepam 5-6min.
  2. Atskirame inde sumaišom garam masalą, druską, kmyus ir kalendras, bei avinžirnių milltus (jei naudojam) ir užbarstom ant kepamų daržovių. Gerai išmaišome. Uždengiam dangčiu ir patroškinam pora minučių.
  3. Pabaigoje įpilame kelis šaukštus vandens, nukeliam dangtį, maišydami pakepam 2 min, kol vanduo išgaruos.

Nepaprastai skanu! Aš valgiau su sparnuotuojų (ar kažkaip kitaip juokingai besivadinančių) kalmarų griežinėliais ir gardinau citrinos sultimis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą