Avižinė košė su riešutų sviestu arba Real American Dream:)


Ilgą laiką riešutų sviestas man buvo kažkoks mistinis amerikietiškos kultūros personažas, kol vieną dieną smalsumo paviliota ėmiau ir nusipirkau indelį. Paragavau, nusispjoviau, nes nesupratau, ir padėjau į giliausią šaldytuvo lentyną. Matyt reikėjo mano skoniui "pribręsti". O tada.... įsimylėjau šį maistingą produktą, skaniausias jis man su traškiais riešutų gabalėliais, kurį tiesiog kabinu šaukštu ir mėgaujuosi jį valgydama.

Taigi nuostabiame, ClosetCooking bloge radau pasakiškai paprastą ir skanų avižinės košės variantą su riešutų sviestu!

Reikės:

  • piene išvirtos avižinės košės (aš renkuosi sveikų grūdų, bet puikiai tiks ir dribsnių
  • šaukšto riešutų sviesto (man skanu, su riešutų gabaliukais)
  • smulkinto banano/obuolio/džiovintų spanguolių - arba visko, ko fantazija pageidauja.
Košę išmaišome su riešutų sviestu, sudedam mėgiamus vaisuis (banaus, obuolius), jei norisi dar pridedam riešutų ir pasineriam į rytinį amerikietišką sapną:)


P. S. Keli, man labai pravertę, patarimai verdant "sveikiausią" košės variantą iš sveikų avižų kruopų (ne dribsnių):

- faktas kaip blynas, užmerkus kruopas iš vakaro, ryte jos išverda per 15-20min (skaniausias "išvirtumas" kaip rissoto - kai tekstūra jau kreminė, bet išlaikytas al dente kietumas)

- verta išsivirti didesnį kiekį košės, nes sandariame indelyje ji gali stovėti keletą dienų (man kitą dieną ji dar skanesnė)

- šildant košę, užtenka įpilti šlakelį pieno, išmaišyti, įdėti 1min į mikrobangę, tada vėl šlakelis pieno ir dar 1 min mikrobangėje. Štai ir greiti, absoliučiai sveiki pusryčiai per 2 minutes:)

4 komentarai:

  1. Puikūs receptai! Įtraukiau Tave į http://receptai.skanuirsveika.lt, tikiuosi neprieštarauji :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. oo, o aš sveikas avižas verdu kitaip - iš vakaro užverdu, paverdu penketą minučių ir palieku pernakt išbrinkti. ir elektros mažiau suryja, ir ryte laiko negaištu virimams, mat ryte kiekviena (miego) minutė svarbi :) verdu visada 4 dienoms, bet dažniausiai valgau dvi, o likusias užšaldau. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Rusvaplauke, ačiū už gerą patarimą! Jei tikrai užtenka 5 min pavirti ir pabrinkinti, kad ryte būtų valgoma, tai iš vis pasaka. Išbandysiu!

    AtsakytiPanaikinti