Traškūs ir kvapnūs žiediniai kopūstai indiškai


Arba kalafijorų tarka (tarka - unikalus indiškas būdas prieskoniams atskleisti - jie yra apkepami labai karštame aliejuje, kad išleistų savo kvapus, o po to tas aliejus naudojamas maistuipagardinti )

Indiškų patiekalų knygutė netikėtai atsidūrė mano lentynoje po nuobodaus zyliojimo oro uostuose laukiant savo lėktuvo. Ir dabar ja negaliu atsidžiaugti:) O šis pikantiškas patiekalas - mano šio sezono hitas.

Šiaip esu kalafijorų fanė, esu išbandžiusi daugybę jų paruošimų būdų (dažniausiai pagal viduržemio jūros virtuvės tradicijas), bet šis indiškas variantas taip mane sužavėjo, kad kokias 2 savaites kas antrą vakarą aš juos namie kapodavau taip paruoštus. Visa paslaptis - nuostabiai kvapnus aliejus, kuriame apkepami šios daržovės žiedynėliai.


Taigi, produktų ir prieskonių sąrašėlis:



  • Smulkiais žiedeliais išskaidytas žiedinis kopūstas

  • Smulkiai kapotas česnakas (aš dedu jo daug, nes man skanu)

  • 2 a.š. garstyčių grūdelių (šviesūs)

  • 2 a.š. kmynų sėklų

  • 1 a.š imbiero (aš nededu, nes nemėgstu)

  • smulkinta aitrioji paprika (nededu)

  • 1 a.š. Garam masala mišinio (indiškų prieskonių mišinys)

  • 1 puodelis karšto vandens

  • Druska, pipirai
Procesas:




  1. Ant vidutinės ugnies įkaitinam aliejų ir į jį suberiam garstyčių grūdelius bei kmynus ir nuolat maišant apkepam 1ną minutę . Čia esminis momentas - prieskoniai atiduoda savo nuostabų aromatą aliejui.

  2. Tada į keptuvę suverčiam česnaką (imbierą ir aitriąsias paprikas jei naudojam) bei iš paskos atkeliauja kalafijorų žiedeliai. Gerai išmaišom, kad pasidengtų kvapniuoju aliejumi ir taip kepam kokias 7 minutes, kol žiedelių kraščiukai pradeda gražiai ruduoti.

  3. Karšto vandens puodelyje irmaišom 1a.š. garam masalos ir supilam į keptuvę. Gerai pamaišom ir leidžiam pasitroškinti dar 2-3 minutes, kol skystis įsigeria. Pabarstome šviežiai maltais pipirais ir druska.

Skanu nepaprastai! Tikiuosi, patiks ir jums:)



2 komentarai:

  1. skamba skaniai :) šiaip nelabai mėgstu žiedinius kopūstus, bet šitas mane sudomino.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai rekomenduoju, jei patiks - parašyki!

    AtsakytiPanaikinti