Dangiski migdolai emigravo į Word Press

Mieli lankytojai, savo kulinarinius eksperimentus tęsiu wordpress svetaineje: http://migdolai.wordpress.com/

4 komentarai:

  1. Kol kas nesuprantu, kodėl visi iš blogger'io bėga? Aš taip pat turiu wordpress'o account'ą, bet man ten kažkaip 'nelimpa'. Aš manau, kad wordpress'as yra gerai, jei puikiai ismanai technines jo galimybęs ir programavimą - tada ten galima daryti stebuklus ir atsiveria platesni horizontai :) bet aš kai nemoku...

    Gal kada ir aš persikelsiu, jei sugalvosiu pragyvent iš bloginimo (cha cha), bet kol kas man ir blogger'y labai gerai. Lekiu aplankyt tavo naujų namų :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Paantrinsiu Eglei.. Man irgi blogery gerai ir isvis is manes tokia blogere, kad per tiek laiko net puslapio nesu normaliai susitvarkius, grybauja headline ir apacioj ta juosta, bet kazkaip ai tiek to. Nemoku tai nemoku :))

    Tik tikiuosi virsuj savo virtuves nuotrauka paliksi, nes jinai tokia dangiskai jauki iki negalejimo.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ech ir vel rodys mane ruzavu kubu :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mielos merginos, bloggeryje tikrai gerai, nes Word Presse, beveik visai negali "zaisti" su savo svetaines interjeru... nebent ismanai kokias tai html programavimo galimybes. Bet ka daryt, jei kazko naujo naujo norisi:) tai ir migruoji sen be ten:)

    AtsakytiPanaikinti